söndag 10 februari 2013

Liten provning!

Först provar jag Firestarter remix dress i multi i storlek 3, upplever den som lång på mig. Ville att den skulle vara som en tunika. Saknar det rosa sidenbandet, som fanns på produktbilden!!

Provar chalk i storlek 3. Fick inte med på bild när jag provar 2a den blev mycket bättre på längden men då blev ärmarna lite trånga.

Lovely knit biker, provar storlek 3, inte riktigt min modell! Under tröjan har jag 2a i Firestarter, längden är mycket bättre på 2an!!

Den bästa denna provningen, Preceless print blouse i multi provar storlek 3!

3 kommentarer:

  1. Tycker klänningen ser jätte fin ut! Visst var det finare med sidenband men det kanske man kan byta ut själv. Jag är riktigt sugen på den klänningen men vill nog prova först. Kramar

    SvaraRadera
  2. Tycker klänningarna ser jättefina ut! Själv har jag funderat på om de inte är i kortaste laget..fniss. Roligt kunna testa när det nya kommer in i butik! Tack för din lilla provning!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Tycker du är fin i biker jackan-combon! Jag har satsat på en Remix dress i chalk, jag tycker den är superfin o kommer nog användas flitigt:) kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina