lördag 8 mars 2014

Inreder med Odd Molly :)

 
Hängde upp fina OM kassen som jag fått på väggen bakom soffan. Det går ju att inreda med Odd Molly, iallafall om man heter Christina :) (Någon retar mig med att hänga upp fotbollströja, nu är den borta.) På baksiden finns denna texten:

 
En till väska fast denna hänger i sovrummet! Snart hänger det något annat, tycker det är kul att byta ut och  få fina blickfång!
Känner mig bättre idag, ingen huvudvärk, men fortfarande förkyld!
Kom precis in har varit ute och planterat i några krukor, bilder kommer :)
I ugnen står pulled pork, ska vara inne i ungen i 6 timmar, första gången jag gör helt själv.
 
 
 
När jag skrivet detta ilägg får jag samtal från N som är hemma hos sina föräldrar, hans mamma hade ringt, ambulansen var där och tar med svärfar, nej, nej nej! Han var här i förrgår och hjälpte oss (läs N) och fixa så vi fick vatten i nya vattenkranen så vi kunde sätta på vattnet, hade varit utan vatten helt i ett dygn.
Skit också :(
Orolig väntan här!!
Klump i halsen :(
Uppdaterar med rapport att svärfar fått TIA attack, känns bra att det inte var värre!

2 kommentarer:

  1. Hoppas det ordnar sig med svärfar.....
    Kram Titti

    SvaraRadera
  2. Snygga heminredningsprylar! Jag har en OM-hatt som inredningspynt:)
    Hoppas att det ordnar sig med svärfar och är något snabbt övergående.
    Kramar

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina